Sesiuni de brainstorming pentru identificarea domeniilor de interes
Astfel, au fost organizate trei sesiuni de brainstorming cu studenti, profesori si reprezentanti ai mediului de afaceri care, sunt indrumarea unui trainer, au schimbat idei intr-un mod inovativ, folosind o platforma de interactiune electronica intr-un laborator virtual (i-Lab).
Etapele acestei interactiuni au urmat metodologia de brainstorming, respectiv: crearea spatiului de creativitate (prin interactiunea generata de catre facilitator); fluxul de idei creative (membrii grupului expun idei fara sa fie permise comentarii); fluxul de comentarii (membrii pot comenta sau cere lamuriri asupra oricarei idei afirmate anterior); prioritizarea ideilor prin vot.
Utilizarea platformei i-Lab a permis o interactiune crescuta in etapele fluxului de idei, comentarii si creativitate. Astfel, fiecare participant, avand cate un computer in fata, a putut introduce idei ce au fost proiectate pe ecranul vizibil pentru toti, asigurandu-se anonimatul respondentilor (anonimatul reprezentand un element important mai ales in faza de comentarii si vot).
Data publicarii: